Skip to content

Wspieramy aktywny biznes

  • Kosztowności
  • Marketing i reklama
  • Usługi
  • Handel
  • Nauka
  • Internetowe witryny
  • Żywność

Zobacz koniecznie

Jak wygląda praca architekta? Zobacz mój przykładowy dzień

Konchoplastyka. Brzmi strasznie, ale na czym polega zabieg?

Jak ukryć łysienie plackowate?

Wymiana okien. Kiedy wymienić okna plastikowe?

Gotowe szalunki – dlaczego warto się na nie zdecydować?

Antena DVB T – cechy charakterystyczne

Cechy soli kłodawskiej i himalajskiej

Żywność eko – nie każdy produkt może zasłużyć na to miano

Sprzątanie strychów i piwnic – nie rób tego sam!

Skuteczna komunikacja wewnętrzna firmy – rola studia graficznego

  • Home
  • Marketing i reklama

Marketing i reklama

  • Marketing i reklama
  • Usługi

Skuteczna komunikacja wewnętrzna firmy – rola studia graficznego

Aktualnie na naszym rynku działa bardzo dużo najróżniejszych firm, koncentrujących swoją działalność w najróżniejszych branżach gospodarki. Bez względu jednak na to, o którą branżę idzie , w firmie na każdym etapie jej działania powinny sprawnie działać komunikacja wewnętrzna i zewnętrza, podległe precyzyjnym wytycznym. Studio graficzne – kiedy jest potrzebne? W […]

Czytaj Dalej
  • Internetowe witryny
  • Marketing i reklama
  • Usługi

Google uczy, jak zatrudnić agencję SEO

Kiedy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę www, na pewno z czasem myślisz nad tym, co zrobić, by była ona widoczna wysoko w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż w XXI w. obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie stąd duża grupa klientów po […]

Czytaj Dalej
  • Marketing i reklama

Nawet 40 proc. internautów blokuje reklamy. W sieci jest więc coraz więcej content marketingu

Content marketing rośnie w siłę. Aż 86 proc. kupujących rozpoczyna zakupy w internecie od zapytania w Google, które jest niezwiązane z żadnym konkretnym brandem – czytamy w najnowszym raporcie pt.: Content marketing’ 2019, branżowego portalu o marketingu Interaktywnie.com. Zdjęcie Przed podjęciem z decyzji o zakupie korzystamy średnio z 11,4 różnych […]

Czytaj Dalej
  • Internetowe witryny
  • Marketing i reklama
  • Usługi

Wizytówki NAP, artykuły z linkiem kanonicznym – do czego użyć PBN?

Żeby konsument dostrzegł twoją działalność musisz nie tylko złożyć firmową stronę www, ale również zatroszczyć się o jej widoczność na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Do tego istotna jest treść strony oraz to czy cyklicznie publikowane są na niej kolejne rzetelne i użyteczne dla potencjalnego klienta treści. Lecz nie wolno też […]

Czytaj Dalej
  • Internetowe witryny
  • Marketing i reklama
  • Usługi

Stwórz swoje miejsce w sieci – projektowanie stron internetowych

Wygoda stron www bierze się przede wszystkim z ich projektów. Projektując strony internetowe powinniśmy nie tylko opierać się na względach estetycznych, ale również przyzwyczajeniach internautów – gdy nawigacja na serwisie przysporzy im trudności, od razu wejdą na drugą stronę i wybiorą towary innej firmy. Żeby zatem strona przyniosła nam oczekiwane […]

Czytaj Dalej
  • Internetowe witryny
  • Marketing i reklama
  • Usługi

Pozycjonowanie dla początkujących

Funkcjonują trzy główne strategie pozycjonowania: – pozycjonowanie lokalne, – pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon, – pozycjonowanie okresowe. Pozycjonowanie Lokalne W pozycjonowaniu tego typu najważniejsze jest dodanie do frazy nazwy konkretnej lokalizacji. W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić przede wszystkim: – miejscowość (przykładowo “fizjoterapeuta Kraków”) – dzielnicę (“sklep rowerowy […]

Czytaj Dalej
  • Internetowe witryny
  • Marketing i reklama
  • Usługi

Pozycjonować, czy nie pozycjonować – oto jest pytanie

Pozycjonowanie to wielorakie działania, które mają na celu poprawienie widoczności stron w bezpłatnych (innymi słowy w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zajmie strona w wynikach wyszukiwania, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w rezultacie prowadzi do zwiększenia przychodów firmy. Innym atutem tego działania jest poprawa rozpoznawalności brandu, usługi czy […]

Czytaj Dalej
  • Marketing i reklama
  • Usługi

Agencja marketingowa – jak może pomóc Twojej firmie?

Działania reklamowe powinny być istotnym elementem kreowania rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy zajmujemy się produkcją, świadczeniem usług czy dystrybucją. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje mają środki finansowe na stworzenie i opłacanie swoich wydziałów ds. marketingu, tymczasem niewielkie firmy, które z rzadka decydują się na akcje promocyjne, z reguły korzystają ze […]

Czytaj Dalej
  • Internetowe witryny
  • Marketing i reklama
  • Usługi

Zalety optymalizacji stron

Zapłaciłeś krocie za swoją stronę internetową, jednak ona nie zachęca nowych kontrahentów? Jest świetnie zaprojektowana oraz posiada najnowsze rozwiązania, ale pieniędzy wcale nie jest więcej? Licznik odwiedzin stoi w miejscu mimo intensywnych działań? Najpewniej przyczyna tkwi w niskiej widoczności w internecie. Klienci zwykle korzystają z Google – każdy przedsiębiorca musi […]

Czytaj Dalej
  • Marketing i reklama
  • Porady i ciekawostki

Brand marketing – na czym polega i kiedy warto go stosować?

Zakładając firmę zapewne marzysz o wielkim sukcesie. Aby go osiągnąć, Twoja marka powinna być rozpoznawalna i wzbudzać zaufanie. Oferta firm z dobrze wykreowanym wizerunkiem przemawia do znacznie większej grupy odbiorców. Jak zadbać o odpowiednią strategię, która pomoże w osiągnięciu takiego celu? Zacznij od brand marketingu. Co to jest brand? Brand […]

Czytaj Dalej

Ostatnie wpisy

  • Jak wygląda praca architekta? Zobacz mój przykładowy dzień
  • Konchoplastyka. Brzmi strasznie, ale na czym polega zabieg?
  • Jak ukryć łysienie plackowate?
  • Wymiana okien. Kiedy wymienić okna plastikowe?
  • Gotowe szalunki – dlaczego warto się na nie zdecydować?

Kategorie

  • Branża prawna
  • Dbanie o zdrowie
  • Handel
  • Hobby
  • Instalacje przemysłowe
  • Internetowe witryny
  • Kosztowności
  • Logistyka i spedycja
  • Marketing i reklama
  • Motoryzacja
  • Nauka
  • Porady i ciekawostki
  • Rachunkowość, finanse
  • Sport i rekreacja
  • Technologie
  • Tematyka informatyczna
  • Turystyka i podróże
  • Uroda
  • Usługi
  • Usługi branży budowlanej
  • Wyposażenie i urządzanie wnętrz
  • Żywność

Copyright © Wspieramy aktywny biznes 2023.