Skip to content

Wspieramy aktywny biznes

  • Kosztowności
  • Marketing i reklama
  • Usługi
  • Handel
  • Nauka
  • Internetowe witryny
  • Żywność

Zobacz koniecznie

Jak wygląda praca architekta? Zobacz mój przykładowy dzień

Konchoplastyka. Brzmi strasznie, ale na czym polega zabieg?

Jak ukryć łysienie plackowate?

Wymiana okien. Kiedy wymienić okna plastikowe?

Gotowe szalunki – dlaczego warto się na nie zdecydować?

Antena DVB T – cechy charakterystyczne

Cechy soli kłodawskiej i himalajskiej

Żywność eko – nie każdy produkt może zasłużyć na to miano

Sprzątanie strychów i piwnic – nie rób tego sam!

Skuteczna komunikacja wewnętrzna firmy – rola studia graficznego

  • Home
  • Marketing i reklama
  • Pozycjonowanie dla początkujących
  • Internetowe witryny
  • Marketing i reklama
  • Usługi

Pozycjonowanie dla początkujących

Pragniesz poznać więcej szczegółów o pozycjonowaniu stron www? Skieruj się na seo4.net/pozycjonowanie-stron/.

Funkcjonują trzy główne strategie pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W pozycjonowaniu tego typu najważniejsze jest dodanie do frazy nazwy konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić przede wszystkim:
– miejscowość (przykładowo “fizjoterapeuta Kraków”)
– dzielnicę (“sklep rowerowy Sadyba”)
– kraj (“producent słodyczy Polska”)
Pozycjonowanie lokalne rewelacyjnie zda egzamin w stosunku do przedsiębiorstw lokalnych, które kierują swoje produkty tylko do odbiorców zamieszkujących na danym obszarze. Taka metoda pozycjonowania jest preferowania także wtedy, gdy firma ma mały budżet na promocję i nie ma możliwości walczyć o pozycje na frazy niezawierające dopasowania miejscowego, np. zamiast “sklep RTV”, to “sklep RTV Kraków”.

Pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon

Następny typ pozycjonowania to odpowiednie i przetestowane wyjście dla właścicieli firm posiadających niewielki budżet na reklamę. Za sprawą odpowiedniego doboru fraz, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z interesującą nas branżą, ale także koszty reklamy w Google Ads ulegną dużej obniżce. Pozycjonowanie Long Tail oznacza również znacznie niższą konkurencję. Istotne jest także to, że coraz powszechniejsza jest tendencja do wprowadzania rozbudowanych zapytań w wyszukiwarkach.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– smartfon Samsung Galaxy S8 czerwony,
– obuwie puma Axis czarne sklep online,
– golarka Eldom MT500 czarna.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezmiernie istotne zwłaszcza dla sklepów internetowych. Przy użyciu tego typu fraz, sklepy mające w swojej ofercie bardzo szeroki asortyment produktów mogą skuteczniej piąć się na wysokie pozycje w Google.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa specyficzną rolę przed cyklicznymi bądź jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Święto Pracy, Dzień Kobiet lub koncert popularnego piosenkarza. Ten wariant pozycjonowania jest szczególnie efektywny, jeśli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odnaleziona i użyta ze stosownym wyprzedzeniem. Z reguły pozycjonowanie okresowe stosowane jest w sektorze gastronomii i turystyki. Najczęściej trzeba zainicjować je na dwa-trzy miesiące przed interesującym nas wydarzeniem, żeby wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową ewentualnie uaktualnioną treść strony internetowej.

Adres firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]

Mogą Cię zainteresować również te artykuły

  • Najpiękniejsze miejsca do zwiedzania w Małopolsce – jak zaplanować wizytę na południu Polski?
  • Przebieg badań wysokościowych
  • Jak wybrać lokal na 18 urodziny?
  • Chcesz zorganizować Wigilię w firmie? Zamów catering świąteczny
  • Zdjęcia sferyczne dla Twojej firmy powierz fotografowi Google
W Internetowe witryny Marketing i reklama Usługi

Ostatnie wpisy

  • Jak wygląda praca architekta? Zobacz mój przykładowy dzień
  • Konchoplastyka. Brzmi strasznie, ale na czym polega zabieg?
  • Jak ukryć łysienie plackowate?
  • Wymiana okien. Kiedy wymienić okna plastikowe?
  • Gotowe szalunki – dlaczego warto się na nie zdecydować?

Kategorie

  • Branża prawna
  • Dbanie o zdrowie
  • Handel
  • Hobby
  • Instalacje przemysłowe
  • Internetowe witryny
  • Kosztowności
  • Logistyka i spedycja
  • Marketing i reklama
  • Motoryzacja
  • Nauka
  • Porady i ciekawostki
  • Rachunkowość, finanse
  • Sport i rekreacja
  • Technologie
  • Tematyka informatyczna
  • Turystyka i podróże
  • Uroda
  • Usługi
  • Usługi branży budowlanej
  • Wyposażenie i urządzanie wnętrz
  • Żywność

You May Like

  • Internetowe witryny
  • Marketing i reklama
  • Usługi

Wizytówki NAP, artykuły z linkiem kanonicznym – do czego użyć PBN?

  • Internetowe witryny
  • Marketing i reklama
  • Usługi

Portal wiedzy o zdrowiu – traktuj go jako wskazówkę a nie podręcznik medyczny!

  • Internetowe witryny
  • Marketing i reklama
  • Usługi

Zezwolenie na zbieranie odpadów – kiedy jest wymagane?

  • Internetowe witryny
  • Marketing i reklama
  • Usługi

Stwórz swoje miejsce w sieci – projektowanie stron internetowych

  • Internetowe witryny
  • Marketing i reklama
  • Usługi

Pozycjonować, czy nie pozycjonować – oto jest pytanie

  • Internetowe witryny
  • Marketing i reklama
  • Usługi

W jakich przypadkach zlecić utylizację śmieci wielkogabarytowych?

Copyright © Wspieramy aktywny biznes 2023.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda